måndag 12 april 2010

Trött dag! + VårDag!

OLAH AMIGOOOS!

Idag har det vart en lång dag!
Men det var skönt, för vi "slapp" idrotten i skolan idag! x) (a'
För Linda var sjuk.
Men jag CYKLADE till ICA med Mikaela på pakethållaren,,,
Hihi!
Men sen så satt jag och några till och käkade godis!!! Oo' PÅ IDROTTEN! Nyttiga! :D
På matten hade vi Micke... -.-' *HOST*
Men jag har vart JÄTTEtrött idag! -.-'
Sen när jag kom hem satt jag vi datorn en stund, sen gick jag en runda med Elin Johansson. (:
Sen så nu när jag kom hem har jag läst och skrivit lite på Svenskan! ;O
Nu är det härligt att ÄNTLIGEN har blivit vår!
Efter att ha överlevt "ISTIDEN 2010"... xP

Här kommer lite VÅRBILDER! TJOHOOO!



Jag tror jag är ganska glad över våren ;)


Mimmi sitter i solen och gottar sig!

Vatten = inte is! <3


BLOMMOR!!! ÄKTA TECKEN PÅ VÅR!


PUSS

1 kommentar: