fredag 30 april 2010

Majbrasa! (y'

Idag var det skola.... IGEN!
Tar det ALDRIG slut! -_-' Lool
Vi hade SO-prov... religion och geografi! >.< Men jag svarade på allt! :D
*PROUD* :)
När vi hade haft provet cyklade jag hem (håltimme) och kollade min myspacemail... (y) Vilket var ganska positivt... tror jag :D ;*
Och när jag kommit tillbaka till skolan, så hade vi idrott... (n)
Inte mitt mest positiva ämne... men jag försökte i alla fall!!! O.o'
Jag, Linnea A, Ela och Elin spelade pingis... lool! x.X Det gick ju... *HOST* bra! x'D
Sen efter det, så hade vi Franska!... Yippie... (not).
Efter det så slutade vi. HELG (Y)!
Yaaay!
Sen kom Karro, och Freja ringde och sa att hon inte kunde komma,.. :( Och sen åkte Karro hem, och sen kom hon tillbaka! xD Vi skulle till på majbrasan!
USCH, det blåste mycket rök och aska! *HOSTHOSTHOST*
Och stackars Mimman var helt förvånad över vi frivilligt gick till ett ställer där det var farligt ljus och farliga moln! xD Stackars Mimman <3>:*
Och sen åkte vi hem, så nu sitter jag här... och glor! xD

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar