onsdag 7 april 2010

Skriva eller inte skriva, det är frågan...

Ooi!
Jag har funderat länge på att skapa musik... och visst, jag har skrivit ett antal texter, men inte helt klart. Till en av dem har jag tillsatt en melodi också.
Men jag vet inte helt säkert om jag ska fortsätta eller att det bara var en engångsgrej. Eller har jag kanske vuxit ifrån stadiet där man tänker: "Åååååh! Tänk när jag är så stor att jag kan vara med i Melodifestivalen." Eller "Ååh, Jag vill vara med i Lilla Mello."
Men jag antar att jag vuxit ifrån det eller ;).
Jag funderar ju på att gå med i Monokrom, och utvecklas där igenom. Att man nynnar på en låt, skriver text, etc. etc. men när man kommer till biten då man ska spela upp den, så har man glömt skiten... Jag funderar mycket på om jag ska utveckla musiken eller fotointresset? Vad tycker ni?
Komigen nu! Kommerntera! Vad tycker ni! :D

En av mina största idoler är: Ayumi Hamasaki


Värd att lyssna på! :) Ayumi Hamasaki- Real me! LYSSNA!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar