söndag 18 april 2010

Konfa, volleyboll med JÄTTEBOLL! xD

Tja!!!
Idag gick jag upp typ.... kl 9.00 ^^'
Jag skulle till kyrkan och vara minestrant! ;O Haha!
Allt gick perfa om jag får säga det själv :D
Sen när gudtjänsten var klar, så var det dags att gå till församlingshemmet, och äta! xD
Makaroner o falukorv! x'D
Sen när Gabbe väl kom, så skulle vi spela volleyboll... med en JÄTTEBOLL(!),.. Ni vet, en såndär stor träningsboll! xP
Gick asbra ju! :) Haha!
Sen snackade vi lite, och så tittade vi på en komedi... "Life of Brian" Hahah! Asgrym! xD
Sen när jag kom hem så tittade jag lite på TV, och så snackade jag med Mathilda (Elins assistent), om Ölands Djurpark xD lool! Haha! Rolig diskussion. :D
Sen så kollade jag lite på hästhoppning. :) Och... Rolf-Göran vann tror jag xD Någon svensk hästhoppare på elitnivå i alla fall! :D Haha! (:
Sen så cyklade jag en runda med Mimmi :D <3> :) Hon är så duktig! :D
Och nu sitter jag här (: Det har vart en jätteskön dag, nu ska jag göra läxa (: Sen fota tror jag :D <3

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar