tisdag 6 april 2010

Stalldag!

Hej alla!
Idag har det varit en lång dag i stallet! :)
Jag, mamma och pappa åkte dit vid tolv-tiden.
Efter en stund kom Cissi, och hon och jag red på Sussie och Sibbe. Vi red långritten, eller försökte i alla fall! :)
Jag undrar hur lång den längsta stunden va då vi satt tysta på hästryggen. för vi pladdrade HELA tiden! ^^
När vi kom tillbaka så var mamma och pappa tillbaka i stallet efter att ha varit på ÖB och köpt stängsel. Och även Sara (kusinen) var där! :)
Efter att ha ställt in Sussie i en box, gett henne hö och hängt in träns och sadel, åt jag och Cissi lite. Sen så åkte Cissi hem, och jag hoppade en stund med Mimmsan! :) (Voffsi!)
Sen tog jag in Teitur och red honom en stund i paddocken, efter det tömkörde jag Miranda,.
HAHA!
Efter det gick jag, Freja och Dani ut i paddocken och hoppade med Mimmi igen! Och så lekte Freja häst! x'D :)
Sen efter en LÅÅÅÅNG stund babblande, så åkte vi till sist hem! :)
Och nu sitter jag här! Och ska snart sova! -)
Har det hönt något mer?... Hmm....
Jag tror inte det...
Jo, Winnies föl kommer komma snart! :)
Mamma har LOVAT mig att det ska heta Twilight ;D HIHI!

Men jag antar att jag bloggar mer i morgon! :) Gonatt!

Puuuwss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar