måndag 19 april 2010

Emma = ARG & Eve= Blå-Gul! Oo' ._.

Haha, Hej! x)

Idag har skolan vart kul, antar jag! ;)
Idrotten gick perfa, jag, Elin, Carro och Linnéa gick/joggade lite på slingan, :P *PROUD*
Och innan hade allt vart positivt, även Emma ;) <3
Förutom när hon slängde Eves ( www.heyevee.blogspot.com ) skåpsnyckel i buskarna! >)
Haha! Stackars Eve! Snacka om att hon blev "glad"... (!)
Men efter RIKTIGT många om och men så hittade Emma den, men Carro fick äran... -_- xD LoL! Eftersom det var Emma som "slarvat bort den"!
Och sen på matten så fick Emma raseri utbrott! x'D
Hon ba: "Vaf*n! Jag fattar inte! Förkorta bråk!?"
Och jag då... försökte förklara, men hon fattade inte, då började hon dunka huvet i bänken.
Sen när vi väl skulle sluta, så packade hon ihop sina mattesaker och *PANG!* ner på bänken! xD
Och när hon kom ut till sitt skåp utbrast hon: "Asså, detta har förstört mitt humör!!! Nu kommer typ Jenny (vår NO-lärare) hata mig på vår lektion nu!"
(Vi hade alltså NO efter matten... -_-') XD
Och på No-lekt. så var klassen helt "dampiga" typ...
Isak, Linus och Pontus snackade HELA TIDEN!
Och Tobbe satt och tände en tändare hela tiden... -_-' Uhm... ?
Och sen så rusade Linus, Pontus och Isak ut, så Eve sprang och låste... men då sprang Linus in i ett annat klassrum och gick där igenom, och låste upp dörren igen.....
Och när han fick reda på att det var Eve som låst (vilket han fick med en gång) så sa han åt henne: "Om du rör dörren igen, så slår jag ner dej!!!" -_-'
Och självklart skulle hon provosera, så när de hade gått ut igen, så stängde hon dörren, OCH låste... men han kom naturligtvis in igen... och började slå mot henne... -.-'
Och Bettan försökte försvara Eve, men lyckades inte, så Linus vred runt Eves arm... (Ingen skada skedd.... antar jag) AAOOOTCH! OwO'
Så visst är vår klass vacker! "Haaaaaaalleluja! Little angels.....
xD (Very little!)

Uhhmmmmm!!! :D (y'

Puss

1 kommentar: