lördag 17 april 2010

Karro, Stallet, Och lite skitsnacka med Frejzo! ;P

Hej alla!
Idag har jag vart med Karro, vi gick en långrunda med Mimman i skogen! :) (L)
(Y) Mimmi ville bada så hoppade i massa diken, och småsjöar... xD LillMimman ;*
Sen när vi kom hem satt vi och spelade lite på datorn... 'Jakten på den stora nöten' Oo' Bebisspel typ... xD Haha!
Sen var jag inne på min S-post vilket jag inte vart på typ tusen år!!! ;O
Sen när mamma och pappa kom hem så åkte vi till stallet, och Karro gick hem...
I stallet träffade jag Freja och Linda, och stackars Freja, är beroende av Justin... Bieber.. xD
Och vi snackade lite om det ena och det andra, :)
(Y)
Sen, så, borstade vi lite på Miranda, och tog hand om henne, sen fick hon äta lite, under tiden som vi satt på höbalarna och snackade skit! ;) Sen sopade vi lite i stallet, och tog hand om kaninerna... och ja... (:
Sen åkte vi hem, så jag kom nyss hem :)
Sen dess har jag suttit här!
Och snart blir det PIZZA med POMMES! (L) Lovin'! <3
Så, dagen har vart soft! (a)
Imon blir det upp vid nio, för att va i kyrkan vid tio och va minestrant... "TJOHOO!" -.-' Sååe....

Men jag bloggar ev. mer sen! ^^'

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar