fredag 16 april 2010

HELG! (Y)

Tjaa!

Idag är det fredag, vilket betyder, DET ÄR HELG! <3 Denna veckan har vart bra... ^^' Om man räkna bort incidenten när jag krockade med en kille i skolan! x'D Haha! Jag sprang rätt in i honom!!! Oo'
Idag så ja... har det inte hänt något speciellt, tror jag... (:
Jo, jag har vart med Karro nu i eftermiddag! :) Och nu ska jag snart koka ägg, eftersom mamma ska göra "Läcker-lördags-låda"!!!!! :) <33 JAA! 3
Och, imon, tror jag att jag ska vara med Micky ^^ (Mikaela). KUL! :) Och hon ska visa mig hur man göra saker och ting på Imvu.com ... -.-' Im an idiot! So...
Men herregud! Har det verkligen inte hänt något idag!? Haha!
Jag skulle ridit lektion på Sibbe idag, men det blev inte så, jag ska göra det nästa vecka istället!!! :) 3
Och på skolan på måndag, så ska jag verkligen JOBBA! Jag ska ta tag i skolan nu!!! *BOOOM* ^^'
Haha! Och nu ska jag koka ägg, sen ut på baksidan med Mimmi, eller gå en runda! ^^ :D
Är jag ovanligt glad idag?? :D... hmm... I dont know why!? ;D Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar