tisdag 13 april 2010

KöksPraktik och... Jag vet inte vad??! ;O

Heej!
Idag i skolan var det kökspraktik för mig och Tilda... :)
Det var skojj! xD
Under tiden som Tilda panerade fisk med kocken, så hackade jag gurka och paprika med en av mattanterna!!! :P *STOLT*
Och sen så började det komma in en efter en i matsalen, sen helt plötsligt strömmade det in elever... HELA TIDEN! Ojoj!
Sen efter en stund så började alla droppa ut... ^^
Sen så fick vi börja städa lite smått, och efter det fick kökspersonalen inkl. jag och Tilda äta! ^^ *MUMS*
Efter det fick vi sopa hela matsalen, och sen gick vi hem! :) Bra dag eftersom vi fick sluta tidigare än alla andra!! (A) (Y)
När jag kom hem väntade jag på att mamma och pappa skulle komma hem, och efter enstund gjorde de det, och då åkte vi till stallet.
Där tränade jag NH med Max, och fick hjälp av Anette, (: TACK! <3 Och det gick ganska bra, Max lär sig snabbt! :D Och efter det så var vi en stund i stallet,,,
Sen skulle Freja hoppa upp på uppbindningsplatsen utanför stallet, då hon kom på att hon hade mobilen i fickan, så jag fick ta den undertiden,... Och jag la den naturligtvis i min jackficka! Oo' Sen så åkte vi därifrån, och allt var lugnt, tills jag kom på och kände i fickan att jag hade ne extra mobil med mig hem! Då var det såklart Frejas!!! Men hon ringde och sa att jag kunde lämna den i hennes skåp i stallet imon! x'D En underbar dag! :) Nästan i alla fall!..... Jag har kommit på att jag vill börja sjunga igen!, Men jag har inte tid, så jag får väl nöja mig med att sjunga hemma, framför datorn :'( för något mer kommer det ju inte bli!!!!! *SNYFT*
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar