fredag 28 maj 2010

Terränglöpning makes me sick... :s

Asså... varför ska man har terränglöpning i skolan.
Jag tycker att vi går och springer nog på orienteringen, skoljoggen och vandringen?? Eller...
Idag i skolan hade vi terränglöpning på idrotten, och jag menar... man fick gå om man ville, så det gjorde jag och Ella, eftersom det var typ... 20- 25 grader varmt... -_-'
Det är jätteskönt att det är fint väder igen, men jag tkr att det kan vara ganska jobbigt om man ska gå ut och gå eller springa i skogen... Och man inte har med sig ngt vatten... ;____;
Ha,ha...

Men iaf... idag har det inte hänt så mkt,., förutom att den ena spanskagruppen fick sluta tidigare... :'(
För att de inte hade ngn vikarie... *SUCK*
Men nu är jag hemma iaf! :)

Men jag funderar på att dra en sväng till stallet, och sköta om ngn av shettisarna.
Cissi skulle ju rida Sibbe i dag. :) <3

Jag kanske bloggar lite senare. :) <3

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar