söndag 9 maj 2010

Haha,,, geggamoja... Jag är idiotförklarad

Hej! =_=
Jag är idiotförklarad av Ellan och hundarna...
Nu har jag vart ute med Ellan och Hilda, och Mimman va ju så klart med. :)
Vi gick en LÅNG runda, och vi gick i kanten av en åker, och självklart halkade jag, och trillade BAKLÄNGES i en jyttjepöl, och Ellan som alltid ska va så J*VL* skadeglad stod bara och gapskrattade.
Och själv klart kom voffarna och klev på mig... -_-'
När jag rest mig upp utbrast Ellan: "Det ser ut som du har skitit på dej!!! HAHAHAH!"
Och mycket riktigt... -_-'
Det såg ut som jag hade det...
När vi väl kom fram till sjön som vi skulle till, så hittade vi en båt där... ^^'
Så vi klev i och försökte tömma den på vatten... xD
Vilket inte gick som vi hade tänkt oss,,, så vi gav upp...
Men vi försökte paddla ut iaf...
Men när vi till slut in såg att båten inte gick att rubba en millimeter, så klev vi ur och insåg hur blöta vi va... Och hundarna va smutsiga och blöta... = Mimmi måste duscha, vilket hon hatar... -_-' Lool...
När vi var påväg hem så sprang Hilda och Mimmi in i skogen, så vi sprang och gömde oss bakom ett par höbalar.
Mimmi hittade oss efter en stund...
Men hilda sprang förbi oss ca 5 gånger men såg oss ändå inte! Oo'
Hahah!
Men sen så kom vi till gräsvägen. Och hundarna gick över en lite bro, så jag o Ellan gömde oss i gräset, och Hilda hittade oss, men när Mimmi inte kom fick jag panik... xD, så jag resten mig upp jättesnabbt, och började ropa, då hörde jag ngt prassla bakom mig... Så stod Mimmi där och tittade på mig som om jag va en idiot... xD
Stackare... :)
Så,,, sen åkte jag hem, och duschade... nu sitter jag här. :) <3
Nu ska jag äta. :) <33

Pussa

1 kommentar: