lördag 8 maj 2010

Otroligt,.

Hej!
Det är otroligt va snabbt veckorna går du förtiden!
De bara susar iväg!
Idag är det redan lördag, och det känns som att det var onsdag igår...
Senare kommer Karro hit, hennes föräldrar ska iväg nånstans, så hon kommer hit och vi ska väl käka lite, spela Wii (!) och ha det allmänt kul! :)
I morgon ska jag eventuellt rida lektion på älskade Sinbad! :)
Och träffa Ellan! ^^'
Vi ska gå ut med voffarna, och gå till sjön som vi brukar gå till, med hundarna! xD
Ellan tycker vi ska bada,,, (ironi). ;D -.-'
Jag hoppas på en bra helg! :)
Oo'
Jag tror egentligen att det är jag som inte hänger med i tiden!
Vädret är ju inte det bästa heller... "/
Så här ska det ju va i februari... inte i maj... Oo'
Give me summer!!! -_-'
Men det positiva är att Ellan kom hem i måndags, :)
Från Rhodos, och hon är INTE glad att komma hem till detta! :( Stackare! :3 HAHAH!
Jag blickar framåt, mot fint väder och sommarlov! (a)
Varför tar det sån tid! -_-

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar