onsdag 26 maj 2010

Sorry for bad updates! :(

Hejhej!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen på länge, jag har inte haft tid.. *S*
Jag har jobbat ganska mkt med skolarbete... ;o
Men jag ska nu berätta vad som hände i helgen! (a)

I lördags så var jag och Ellan och badade med hästarna, :)
Det gick jättebra! :p
Om man inte räknar med att Sibbe inte ville simma. :)
Men när han väl började simma så började han stegra! xD
Eftersom det gick ganska långsamt så kändes det som om man satt på en såndär... karusellhäst som åker långsamt upp och ner! xD WII!
Efter en stunde så hoppade jag av och ledde ut honom på det djupa, då skulle Ellan hjälpa mig, och hon red på Alfa som är ngt mindre än Sibbe, så Alfa stegrade sig, och slog till mig på handen... x( *Stackars Mig* XD <3

Men det var ingen fara...

På kvällen så kände jag hur varm jag var,., jag hade bränt mig i solen! :'(
Haha!
Tidig bränna i år! ;)
(För mig alltså! :P)
Så det var en kortfattad berättelse om... i lördags! :D

Idag har det inte hänt så mkt, typ bara skolan, det var helt OK, och det var inte så stökigt i klassen! (Y) <3

Men nu ska jag jobba med ett skolarbete! (a) Som skulle varit inlämnat i fredags... förra veckan! :'( (A) (6)
-_-'

Wish me good luck!

Puss! <3

1 kommentar:

  1. Lycka till:) själv har jag varit sjuk. blev sjuk igårnatt:( feber och magsjuka. men idag mår jag bra:) imorgon ska jag till skolan igen. i måndags hade vi studiedag. så jag har varit ledig sen i lördags

    SvaraRadera