onsdag 12 maj 2010

Shit,,, Härligt väder... =_=

Hellu!
Idag har det varit skola... "/ :)
På hemkunskapen så skulle jag skjuta ut stolen lite,,, men ist så råkade stolen välta bakåt! Oo' Så jag trillade på Tilda... :( FÖRLÅT!
Jag kommer nog ha blåmärken imon,.. -_-'
Och nu har jag vart på kvällsmässa...
När vi kom ut sa Emma:
"Jag kanske ska gå hem?, Men det ser ganska mulet ut... Så jag vet inte..."
Jag sa:
"Men regnet kan ju inte komma så snabbt.. "
Och precis då så började det att åska... så vi sprang in, och när vi kom ut igen så började regnet ÖSA ner! =_=
Och lyllos Emma som fick skjuts! Jag var tvungen att cykla hem!!! ;____;
HMPF!
Men nu är jag hemma...
Och är dyngsur! -_-'

Här kommer en video från när jag sjunger:
Demi Lovato's sång This is Me. (Akustisk)

Kommentera!!! :)

Puss!

7 kommentarer:

  1. du sjunger asbra juu ;o <33 /josse

    SvaraRadera
  2. ...håller med Josse ! Filippa Fleece

    SvaraRadera
  3. Men Mamma! Du ska inte hålla med Josse!
    Och Josse har fel!!!!!!! xD

    SvaraRadera
  4. Du sjunger jättebra! :D
    Kan du inte lägga upp en låt med "kareokeverision" där bara du sjunger? :)
    Du är asbra! :)<3

    SvaraRadera
  5. Hihi, Eve! ^^' Tack... XD
    Okej, kanske ^^ Men ska jag sjunga samma då?? Eller ska jag sjunga nånannan? (:
    Haha <3

    SvaraRadera
  6. Jättebra var du på att sjunga <3

    SvaraRadera