fredag 14 maj 2010

Ledighet! (A)

Hej! <3
Nu är man ledig från skolan då! :D
Torsdag, fredag, lördag och söndag!
Kristi Himmelfärdsdag!
Jag har sovit över med Ellan! :D
I går så cyklade vi runt i Smedby, och sen kom vi till Tingbydalskolan och då satte vi oss på några snurrgrejjer, som var blöta... xD Så när vi reste oss såg det ut som vi pissat på oss! ò.ó :D
Sen åkte hon hem, och städade, och sen kom hon till mig igen, och så lagade jag mat. :) Gratinerad köttfärs med tortillas! :D
*MUMS*
Och sen gick vi en långrunda med Mimmi, så vi kom hem ca 00.15 och la oss och sov vid 00.30. :P
Och i morse så gick vi ut med Mimmi på baksidan, och hon lyssnar faktiskt på inkallning nu! :D (Om man har godis vill säga xD) Men hon är duktig ändå. <3

Och nu sitter jag här vid datorn, och Ellan ligger i min säng och läser KP-tidningar! xP

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar