fredag 10 december 2010

Tråkigt... >.-

Konnichiwa alla happy people!! :D

Idag har jag vart i skolan... som vanligt! XD
Uhm...
Först hade vi period, med Karin, som gick ganska långsamt... ._.
Sen gick vi till aulan för att titta på en förställning av klass 11 och 12, eurytmiföreställning!
Eektah WaldorfPowwer!! ;3
För er som inte vet vad Eurytmi är... (det vet jag knappt själv), men jag ska förklarar enkelt... antar jag... X'D
Uhm... det är som teckenspråk, fast med hela kroppen, som t.ex. danser, fast rörelserna betyder saker, som alfabetet, eller ord. ^^
Om ni vill veta mer, sök på Google! :D

Sen hade vi idrott, det var ganska OK, ^^
Uhm...
Sen slutade vi! :D:D
Då fick jag skjuts hem av Bjoerne!
Tack Bjoerne! :DD

Sen åkte jag o mamma till stallet, och fixade lite... KALLT!!!! D':

Sen åt vi lite...
Och nu sitter jag här!
I väntan, på att "ngn" ska sms:a mig... -.-'
B.O.R.E.D
Haha...

Dagens planer för imon...:
Kalas för Elin, ^w^
Farmor o Farfar kmr på förmiddagen! :D <3

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar