söndag 5 december 2010

Nu sitter jag här...

... I sängen med mammas bärbara dator i knät...
Och sörjer min dator, Urban, som ligger nedsövd i lugn och ro,..
Och i väntan på att datorkirurgen ska komma och operera honom, vill jag fördriva tiden...
Men det är inte lätt... just nu får jag tiden att gå genom att blogga...
Vilket bra läkemedel för en datordepression...

Det där var väl en fin liten text! ;D
Hade tråkit så satt och skrev lite!
Det kanske blir en blivande bok om farligheten med "teknikberoende"... ;)
Vad säger ni?? :)
Lol! <3

Idag har jag vart i stallet, haft barngrupper! ... ;D
+ Att vi har tolkat Sibbe!!!! :)
Det var grymt kul!
Eller vad säger du Eve (http://heyevee.blogspot.com/)? ;D
Att sitta i ett tefat draget av en häst och flyga fram och tillbaka, upp och ner, från sida till sida, det är nog meningen med livet! ;D
Haha!
Nästa gång MÅSTE vi ju bara fotografera!!! :D
Så det har vart en härlig dag, och hoppas på att snart få tolka igen! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar