onsdag 22 december 2010

Kall dag med Flisa! =)

Hej alla! :)
Idag har det vart en hyfsat lugn dag! :D
Åkte till stallet i morse...
Kallt som sjutton!
Det var typ... -20 C!!! o.o
Sen åkte jag hem...
Gjorde mig i ordning och åkte till stan för att träffa Flisa! :D:D:D <3
Vi giick på stan och kollade lite,
Sen åt vi varsin korv,
Och fikade på Holmgrens! :)
Yumm!
Och gav varandra julklapparna! C:
Hon fick ett par örhängen som såg ut som elgitarrer av mig C:
Och jag fick... skosnören med dödskallar på, ett rosetthårspänne, en penna som ser ut som en spruta med blod i och ett halsband av henne >_<
TACK FLISA! <33333 :*
Sen gick vi till hennes mammas affär, och fixade lite...
Sen  åkte jag hem, och åkte till stallet med Eve!
Och packade mat till hästarna i kylan! o.o

Puss

// L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar