torsdag 16 december 2010

Chilldag! C:

Hejhej!

Idag har det varit en väldigt skön dag så här nära julefrid! :)
Dagen började med...
Att min klocka ringde halv sju, för att jag skulle gå upp!
SNOOOOZE x 4! x'D
Och sen när klockan var ca 10 över sju, gick jag trött upp från sängen,
gjorde mig iordning, och gick till bussen...
Jag stod och frös på busshållplatsen.. o.o
Som vanligt...
Och när bussen väl kom... så satte jag mig vid Max, Björn, Anna o Maria! C:
BusBuddies! :3
När jag kom till skolan blev jag överlycklig över att vi skulle sluta efter första lektionen! :D:D
Men...
Det var för bra för att vara sant...
Irmeli kom och sa att Anne skulle komma och sätta igång en film åt oss, vid tio, som vi skulle titta på till 11... -.-'
PLANET EARTH!... ._.
Ganska intressant ändå! :3
SEN fick vi sluta, och jag åkte in till stan för att handla julklappar... :3
Hitta julklappar till alla... Men köpte bara två av dom! ^w^ Höhöhöhöhöhö! :p
Sen skulle Ellan till sin gammelmormor, och jag tog bussen hem! =)
Sen åkte jag till stallet, efter att ha vilat en stund..
Och där hjälptes vi åt att packa mat till hestarna..
Och så... det var kallt som attan! o.ô
Sen så tog vi in hästarna,
Och sen gick jag in till Avril (fölis) och gosade lite med henne,
Min lilla ängel! :3 <3333333333333

Sen åkte vi hem...
Och jag satte mig vid datorn! XD

Nu ska jag sova!

PUSS!!!!!

/Nea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar