fredag 18 juni 2010

Stackars cyklist! :O

Hej!
Idag har jag ridit med Ellan, IGEN! :) <3
Allt gick jättebra och så. :) Tills...
När vi var påväg hem, så bestämde vi oss för att galoppera på den "igenvuxna" grusvägen, så både jag och Ellan satt böjda över hästarna för att inte få grenar i ansiktet...
Jag red först, och tänkte inte så mycket på att det kanske kunde komma någon där, och det är ganska mycket svängar, och sånt på grusvägen, men vi tänkte inte så mycket på det.
Där kom vi i full galopp, och heltplötsligt såg jag en cykel komma emot oss, och jag fick typ panik, så jag satte mig ner i sadeln och typ: "STANNA SINBAAAAAAAAD!" Och eftersom Ellan red precis bakom oss, så han hon inte uppfatta vad som hände, hon låg ju böjd över halsen på Alfa för att inte får grenar i ögonen, så den stackars killen på cykeln fick KASTA sig av cykeln, han blev typ så chockad så han började skratta stackarn, sen när vi ridit förbi han ba: "Heeheehejjj..."
Stackare! Det var dagens pinsammaste händelse... *S* Men usch, vi skrattade som...
Och innan hade jag sagt: "Tänk om det skulle komma någon på grusvägen nu när vi galopperar!"
Höh...
Hehe...
We are evil little girlz! Muahahah!
:''3
Ska sova snart! <3
Ska rida imon meed! :D

PUSS <3

1 kommentar: