lördag 19 juni 2010

'Kalas' hos Mikaela. :)

Hejhej!
Nu har jag varit på kalas hos Mikaela. :)
Vi åt pizza som varmrätt, och cheesecake som efterrätt! :) MUMS!
Vi spelade Singstar, och tittade på en film: Rovdyr (Rovdjur)
Utspelas i Norge,
Om filmen:
Rovdjur är en norsk skräckfilm 2008. Beläget i 1974 och handlar om fyra ungdomar som kommer att tillbringa en lång helg i skogen. De fyra är i förhållande till den lokala befolkningen på en avlägsen veikro, och på vägen bort från värdshuset för att plocka upp en kvinnlig liftare. Hon verkar stressad och snart efter det att de stannar bilen, de är slagna medvetslösa och vaknar upp i skogen. Det blir uppenbart för dem att de jagade.
Fakta från Wikipedia!
Alltså, det är 4 jägare: (typ, 1 pappa och 3 söner) som kidnappar ungdomarna, och sätter dem i skogen, och sedan låter dem "gå vilse" i skogen (vilket dem redan är) och sedan jagar jägarna dem som djur,
Alltså: Jägare som jaga människor ist för djur.
Det är mycket blod, och sånt.
Och det används fällor som egentligen är till för djur, vilket gör det mer bissart och hemskt.
Det är bra skådespelare, och det "används" grisinälvor, när de skär upp ett av liken... *S*
Så det ser verkligt ut. ._.
Jag, som näst intill HATAR skräckfilmer, klarade inte av att se den, men jag såg ganska mycket, för jag lyckades ibland titta när de "äckliga" scenerna kom... OwO
Hoppas jag kan sova inatt! :'<

Höhö...
Annars har det varit en bra dag! :'''3
Hihi!
Fått tömköra Lillan :) <3

Ska sova nu <3

PUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar