lördag 5 juni 2010

Rapsfält, nässlade ben och dumma hundar!

Hej! 0.0
Idag har det varit en hyfsat bra dag! xD
Jag och Ellan var ute och gick med hundarna, vi gick till sjän och badade med hundarna, och Mimmi simmade ut mot det djupa, så jag fick simma efter henne, (MED KLÄDERNA!) för att hon inte skulle drunkna eller ngt, men när vi hade gått upp och torkat oss, och gått vidare, så gick vi förbi ett rapsfält...
SJÄLVKLART sprang hundarna ut på rapsfältet och försvann! oO
Vi stod och ropade, men de kom aldrig, så vi fick ge oss ut i det oändliga rapsfältet och leta! ;'''oo
Men till sist så kom dem till oss,,, *PUUH* ^^'
Och när vi kommit ut från rapsfältet, där vi snubblat, trillat och slagit halvt ihjäl oss, så säger Ellan: "Jag har tappat min mobil..."
Så vi fick ge oss in igen, men vi hittade den inte.
Men så ringde jag till min mamma och bad henne ringa till Ellans mobil, och då hittade vi den!
*-*'
Sen så hade hon även tappat sin ena flip-flopsko...
Men den hittade vi till sist oxå!
Sen sprang Mimmi ut på ett fält med ganska högt gräs...
Och sen så rörde sig inte ett enda grässtrå! :S
Så hon var borta, vilken panik jag fick!
Så vi KUTADE ut på åkern, och sen så stod hon helt plötsligt på vägen igen, och tittade på mig och Ellan som vi var två idioter! Oo'
*DUMMA HUND*
Sen när vi var påväg hem, så hoppade Hilda över ett dike, och när hon skulle över igen, så bara försvann hon, ner i diket.
Och självklart fick jag hämta henne, eftersom Ellan antagligen hade sagt: "Dumma hund! Låt henne vara! Hon kommer väl om hon vill!" Och det var Ellans hund! :O >:(
Så jag nässlade mig på HELA benen! :'(

Sen när jag var hemma, så skulle jag duscha, för jag skulle till Elin och öva på Engelska! :D Det gick faktiskt ganska bra! ^^ <3
*FEELING PROUD*

Sen red jag med Ellan, och Anette hängde med ut med Lillan och körde!
Det var JÄTTESUPERDUPERMYSIGT! :D <3
Måste göra om det! :P <3

Så så har min dag sett ut! ^^'
Imon ska jag KANSKE till ekö med Ellan. :)

PUSS <3

1 kommentar: