söndag 13 juni 2010

En natt på stall Kumble! (A)

Hejhej!

Just nu sitter jag i sadelkammaren i stallet och bloggar från mammas dator. (:
Inatt har jag och Ellan sovit i stallet. :p
Jag har sovit här typ... 4,5 gånger... ;$ den 0,5:e gången ska vi INTE prata om... -_-'

Igår hade vi städdag i stallet, och stallet blev überfint! ;D
Sen bestämde jag och Ellan att vi skulle sova över i stallet... ^^'
Det var jättekul! :D Vi spelade typ... UNO, stress och skitgubbe,,, ^^'
Det ända spelet jag klarade av var UNO, ^^
Jag brukade spela det tillsammans med min mormor när hon levde... :) :( <3
Men iaf, vi tittade på film ^^', Den Magiska Leksaksaffären! Haha! Den var GRYMT bra för att vara en barnfilm! Men Ellan somnade... -.-'
Natten har vart... ganska... "jobbig"... har sovit på ett liggunderlag, på ett BETONGGOLV, och hydroforen (stavningen) har gått HELA tiden... -_- typ... "BRUUUUUUUUUUUUUUUUUM"
Hehe,,,
Men nu är Ellan hemma och äter frukost, och jag väntar på att pappa ska hämta mig, så jag får komma hem och DUSCHA! (a) :)
Och sen blir det stallet IGEN! :D
Kanske tvätta fönster tillsammans med Anette, rensa blomsterlanden, och det bästa av allt! :D
Prova på Ponnyagillity med Ellan, Alfa och Sibbe! :D:D:D:D YAAAAY! :D:D

Kanske bloggar om hur resultatet blev senare! ^^' Höhö...

PUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar