måndag 14 juni 2010

Härlig skoldag! *AAAH*

Denna dagen har varit PERFEKT! :D
*-*
Jag har vart i skolan, kanske ett liiitet minus... ^-^
Men vi hade aktivitetsdag, så jag o Eve satt i ett eget litet rum och målade med akvarell! :D
Überkul! :D
Men när vi skulle skriva ut bilder som vi skulle måla av,
Så fick vi leta efter Leffe två gånger... -_-'
Första gången var den blå färgen slut...
Sen var helt plötsligt den svarta och den rosa sluta oxå! Oo'
Hmpf...
Men till slut så satt vi iaf och målade! :D
Vi fick sluta vid... typ... klockan... halv två! ^^ :D:D :3333
*HAPPY FACE*
Hihi!

Sen när jag kom hem, så var Sara här :3
Vi åkte till stallet en stund, sen åkte vi till djursjukhuset med Mimman...
Hon skulle vaccineras...
Hon var Grymt duktig, hon reagerade knappt...
Sen fick vi reda på en sak som var mindre roligt,,, "/
Hon är för tjock... Dx

Sen åkte vi förbi Burger King på vägen hem! :3
Åt mat där och så. :P *YUMMY*

Nu ska jag snart till stallet, och ta hand om Max och Sibbe :) <3

Och jag har bestämt mig för att jag ska försöka börja uppdatera mera! :3

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar