onsdag 2 juni 2010

Ont i tån! :'(

Hej!

Idag har det vart som vanligt... skola igen... "/ -_-'
Hände inte så mkt...

Igår slog jag i höger stortå!
Först när jag slog i den STENHÅRT i kökspallen, och när jag sparkade på min sko med HELKLACK!
Den är blå, och har svullnat!... :'(

Hahaa!
Idag,
När jag och Ellan var i stallet, så red vi med Izza, (Y)
Men när vi kom till kohagen, och hade ridit in i den osv. så sa Izza: "Titta! Kossor!" Och just då så spetsade Exa (hennes häst) öronen åt det hållet, så jag höll på att få en hjärtattack typ!!! Buhuhuhu!
När vi ridit klart och allt sånt, och jag skulle lämna Sibbe i hagen, så skulle Ellan stänga grinden, och hon ba skrek till.
Då hade hon fått en skalbagge på handen... -.^
Så jag gick runt och petade henne i nacken med grässtrån sen, och hon fick TOTAL panik! xD
Sen så kröp det en stackar lite grön bladlus på henne, och hon fick KRUPP!
Och ba: "AAAAAAAAAAAH! TA BORT DEN! TA BORT DEN!"
-_-'
Överreaktion kanske?? xD
Hahah!
Stackar Ellan!

Och nu har vi kommit på att hon är "kär" i Justin Beaver! xD (Justin Bieber) Hahaha! xD
Lite skoj! :p <3


Nu ska jag plugga. o.o

PUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar