torsdag 23 juni 2011

Städat och vart med Mikky! :'D

Hej folkis! <3

Idag har man...
Vart hemma och vart med Mikky! :3 Skojskoj!
Vi bakade maränger! :'D YUMM! <3
Sen när hon åkt hem slappade jag lite, och sen fotade jag lite med min kamera som pappa kom hem med igår efter att den vart på lagning! (L)
Tack pappa! :D <3
Och sen städade jag (och möblerade om) mitt rum! <3
Jag hade tänkt ta "före-efter" bilder, men.. när jag gjort 2/5delar av det hela så kom jag på att jjag glömt ta en "före"bild..
Men bilder kommer (kanske) upp senare!
xD
Ni vet ju hur ja är med mitt bilduppdaterande eftersom det tar 37736255336 år att ladda upp några bilder på Blogger XD

XOXO <3

1 kommentar:

  1. på tumblr e tar de jädrans snabbt o e super enkelt, ja fattar int varför du int använder dig av den istället xDD

    SvaraRadera