tisdag 14 juni 2011

Kalasdag 8'D

Hej folkis! ~~

Idag har det varit en toppendag! :3
Very chill! ^^
Gick upp vid 12tiden, hade suttit vid datorn i ett par timmar innan, xD
Sen gick jag upp, och gjorde mig iordning, och började städa! ^w^
Dammsög hela planvåningen, som mamma o pappa hade bett mig om, men ville överraska dem genom att städa köket lite extra, ^^
Så jag diskade, torkade av hela diskbänken slängde allt onödigt som låg där, (som inte saknade ändå ;D)
Och gjorde lite fint, vilket dom blev himla glada över, :D
Och så,
Sen vid halv sju, kom Sara, moster och Gunvor & Lasse, som ville fira att jag slutat nian, så jag fick presentkort; 300 kr på H&M, och så fick jag blommor och en burk med det besta godizet som finns; Polly (L) <3 :D

Haft en Kalasdag ;D

XOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar