lördag 18 juni 2011

MIN KAMERA ÄR TILLBAKA! (L)

Japp!
Som det står i rubriken!
Min älskade kamera är tillbaka i Kalmar nu!

För er som inte vet upptäckte jag för några veckor sedan att det var ngn smuts på linsen, så jag putsade den, men det var fortfarande kvar,
Pappa (som har varit "fotograf") sa att det kunde vara en skada på LCDskärmen bara,
Jag ladda in bilderna på datorn, men smutsen var med på bilderna när med....
Så pappa tog fram sina borstar och rengjorde kamerahuset...
Men smutsen var kvar..
Så min älskade pappa åkte in till Elgiganten där vi köpten den i slutet av augusti förra året, och lämnade in den..
Och frågade vad det kunde vara..
Och snubben i affären sa att det kunde vara någon smuts som hade kommit in i sensorn.. vilket va väldigt skumt...
Så dom fick skicka iväg den för "totaly-camera-makeover", eller... näe... bara rengöring... Hahha! :)

XOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar