onsdag 15 juni 2011

Detta är jag.

Ful bild, men det bjuder jag på <3


Namn: Linnea Karin Sofia Hasselquist
Född: 11 Oktober 1995
Piercingar: Hål i öronen, men ksk ska skaffa nån mer..
Tatueringar: Näe, men är sugen på att skaffa en..
Längd: 161,7 cm.
Skostorlek: 38-39.
Hårfärg: Bruun... -.-'
Fräknar: Lite, :D
Drömyrke: Fotograf eller musiker, :)
Förebild: Ehm..... Veronica Maggio.. äsch, vene XD
Beroende: Av min kamera; Sony, <3 Och.. mina djur <3
Önskar du att du bodde någon annanstans? Hela tiden!!!


Tycker du att du är attraktiv? Hahahahahahaha! Behöver jag ens svara på den frågan??...
Vilket schampo använder du? Vene... *s* Nåt som mamma köper XD
Vad är du rädd för? Typ... spindlar, äckliga insekter, höjder, xD
Gillar du berg- och dalbanor? Beror på! ;D

Senaste…
Filmen du hyrde? Den nya Alice i Underlandet, :)
Filmen du köpte? Ingen aning! Eller jo.. "Hasse och Tage-revyer" till pappa..
Låten du hörde: Veronica Maggios; Snälla bli min igen
Låten du laddade ner? Hollywood Undead's ; Bullet
Personen du ringde? Ellan xD
Personen som ringde dig? Nån som ringde fel :'D
TV-program du såg? En film på Disney Channel 8'D
Person du tänkte på? Sterling Knight, för att han var med i filmen på Disney Channel x'3

Favorit…
Låt: Veronica Maggio - Sju Sorger




Sak att göra: Fotografera, Sjunga, Spela gitarr/piano, 
Sport: Ridning!! :'D
Kläder: Mina "killaktiga" jeans, och en stor tröja med tryck! ^w^ 
Film: Såklart ALLA Twilightfilmerna! <3


Bil: Taxibilarna i London <3

Serie: Scrubs, Navy CSI

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja..
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Typ.. nångång när jag och min kompis bråkade, men det var inte så allvarligt, räknas nog inte som slagsmål! ;D
Blivit arresterad? Nej.



XOXO <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar