torsdag 3 mars 2011

Pocky!!!

Hei! ^w^

Idag har jag vart i skolan...
Allmänt tråkit..
Men innan skolan var jag hos tandläkaren.. C':
Det gick jättebra! ^^
Efter skolan, åkte jag, Trissi, Julia o Sofia in till stan,
Där träffade vi Eline, och så gick vi till McDonalds o åt! C':
Sen gick vi till Deichman, för att Eline skulle köpa skor! (y'
Fina skor! C:
Sen gick vi till den lilla... Thai/Kinabutiken på Fiskaregatan, och köpte Pocky!!!! *yummmm* <3

Efter skolan, när vi stod på busshållplatsen in till stan..
Så kom hela 9c från B-torp...
Dom blängde på oss...
Ser vi så konstiga ut? :'c
Aaaaow....

Nu ska jag snart sova! |-)
*Gäääässsppp*
Hehe...

Men igår så!
Jag hittade min ritplatta som pappa köpte till mig för typ 3-4 år sen! ^^
Har inte använt den på typ 2 år! xD

Första bilden som jag gjorde på 2 år...

Andra bilden...

Tredje bilden...

På den tredje börjar det faktiskt likna nåt! x''D


Natti <3

PUss

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar