fredag 18 mars 2011

Dag med Sötan idag (L)

Häj ~~

Idag har man vart med söta Casey, ^^ <3
Först var vi inne i stan(-stan) och flummade, sen åkte vi till Maxi och flummade, xD
Sen tog vi bussen hem till mig,,,
Sen gick vi en runa i Smedby, XD
Och skrämde små fjortisbarn! C:
Hon har ju ganska... utstickande hår, :3
Alla typ glodde..
Några ungar från sjuan (tror jag), glodde som f*n... och när vi gått förbi fnissade dom som *piiip*, så vi typ vände oss om och typ: "Uaaaaaahhh!!! *Sjuka miner*"
Och dom typ: "D': Ooaah!!"
Hahahah! x'D
Sen gick vi runt lite o så...
Sen satte vi oss vid ICA, alla människor som gick förbi; Blev psykade av... Casey, xD
Mahaha, Shit va dom glodde!
Jag har kommit på att Smedby är grått o tråkigt, sen kommer Casey o ba: "BAAM!" sticker ut, och folk glor! x'''D
Sen gick vi runt och typ: "Vi ha RABIIEESSS!!" xD
Hehe, >:')
Sen gick vi till Tinbydal, och hon flummade på draken, xD <3
(Bilder kommer längre ner)
Sen gick vi hem till mig, och satt o snackade till halv tio, då kom hennes låssaspappa, o hämtade henne, c'':
Miss her allready... (L)













PUSS
//L

1 kommentar:

  1. hahahahhaa ni är roliga ni:D den där draken känner jag igen, har också suttit på den när mamma och jag bodde i Smedby;)

    SvaraRadera