söndag 20 februari 2011

Tjobba!

Moshii! ~

Klockan är två på lördagnatten..
Jag är med Manda! c'':

Men jag räknar att det fortf. e lördag! (y)
Så jag säger att det igår var det fredag! XD
Öhm...
Igår var det maskerad i skolan! (y)
Jag hade inte tänkt att klä ut mig efter som jag inte kom på nåt..
(tema: kändisar)...
Men när jag kom till skolan kom jag på att jag kunde vara Wednesday, från The Addams Family! (y)
I klassen...
Fanns det många varianter! (y)
* Max - Jesus
* Erik - Gudfadern
* Björn - En av Men in Black
* Svante - En av Men in Black
* Molly - Pippi Långstrump
* Anna - En karaktär från Star Trek
* Simon- Superman
* Jag -  Wednesday
* Trissi - Misty (Pokémon)
* Sam - 'Blond' Tomas di Leva
* Dansken - Turkprins... Abdullah nånting.. *s*
* Prokic - Nån.. snubbe.. D:

Från 8:an

* Manda - Brook (Pokémon)
* Eline - Ash (Pokémon)
* Tilda - Morticia (The Addams Family)
* Michelle - Miley Cyrus
* Madde - Ke$ha
* Julia - Katy Perry
* Nilla - Pink
* Kalle - Eminem
* Herman - Rambo
* Z - Pimp


VI VAR SÅ GRYMMA! :D:D <3
Idag har jag inte gjort så mkt...
Typ... vart hemma..
Och sen kom Manda..
Och vi skulle spela WII.. MEN!... Kontrollen funkade inte först,,
Hade fel batterier.. -.-
Men fattar ni hur länge jag hade damp på den förbannade kontrollen? X'D
Sen så spelade vi lite,, eller ah, ;) Mest Manda! :3
I två timmar (y)
Sen gick vi till datorn! (y)

Imon är det söndag! (y)
Barngrupper i stallet! -.-'' *Happy.....face....*
Men Emme kommer hit! :D:D:D:D
:p <333333

PUSS
//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar