fredag 4 februari 2011

Så sjukt härlig "skoldag"!

Hej People! :)

Idag slutade vi skolan kl 11! :D GUTT!
Först hade vi dubbellektion; Period som varje dag!
Och då läste vi först morgonspråket!
Kan visa er sen! xD
Och så hade vi svenskaperiod dåva!
Efter det; hade vi matte, vilket vi egentligen inte hade, för Niklas var sjuk o Karin gick bara igenom konsthistorieprovet! :)
Jagblev iaf Godkänd! *puuh*

Imon ska jag o Eve morgonfordra i stallet, och sen ska vi till stan med Anette och dela ut flygblad! ;)
Kan passa på att länka hemsidan; http://www.stallkumble.se/
:D:D Kolla in! ^^

Juste!
Det 'vackra' morgonspråket vi läservarje morgon;
Typ,
Jag skådar ut i världen
Där solens stålar lysa
Där nattens stjärnor tindra
Där tunga stenblock vila
Där växter livfullt spira
Där väver gudaandar i nattens och i solens ljus
Till dig som är guds ande
Jag vänder mig och ber
Att i min själ må växa
Välsignelse och kraft
Till arbete och kunskap

FLUMMIGT VA! xD -.-''
(Tror den går så! *s* Inte helt säker...)

Ska sova nu!
PUSS
// L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar