måndag 7 februari 2011

Imon nationella!

Hej!

Imon är det Nationella Prov i Svenska!
Så måste sova snart! |-)

Men först ska jag lägga upp lite bilder från när jag och Eve longerade Nero och Esma i lördags! :) <3

 I början gick allt bra! ;D

Min älskade Nero <3

Och Esma! Rena Fullblods Araben! ;D

Så söta tillsammans! :3 <3

Andra gången ville Nero gå hem... och att longera stark, busig shettis i GRIMMA var ingen höjdare :3

Den här har mer shettisstyle! ;D

Men är söt ändå! <3

Älskade <3

Och bara för att! Jag lägger upp en bild på min lilla Avril, så ser ni hur stor min lilla bebis har blivit! :3 <3

Alla bilder är tagna av mig, utom dom på Nero och mig, dom är tagna av Evelina Damsjö; http://heyevee.blogspot.com/
:)
Dom är tagna med min Digitala Systemkamera; Sony! :)<33


PUSS GONATT!
//L

2 kommentarer:

  1. Svar: Aawh, man tackar så jättemkt! :'D Vad glad jag blir nu :3
    Superhärlig layout på din blogg, för att inte tala om hästarna på bilderna.. SÖTA! 8) Kram <3

    SvaraRadera