måndag 28 februari 2011

Hööks- inköp!

Sitter och tittar lite på Hööks hemsida! ^^
Och jag kom på att jag ev. måste införskaffa en ny ridhjälm..
Men jag vill inte att den ska vara för dyr, eller för "dålig"...
Typ sammetshjälm...
Jag funderar på ev. denna...
Hi-Lite Pro Plus Hjälm CRW®
För 649 KR...
- Ventilation fram, bak (två ställen) och genom knappen.

- Fukt leds lätt bort .
- Otroligt sval och skön .
- Mjuk skärm för minskad skaderisk .
- Justerbar sele med klädd bakkappa .
- Klädd med Chamude (microfiber mocka) som behandlats för att skydda mot vatten och smuts.

Låter det bra? ^^

Hittade andra härliga saker!

Ridhandskar! :D
69 KR


En ny rotborste?
29 KR


Funderar på att köpa detta till Sibbe.. :)
89 KR


Denna sele till Mimmi (hunden) är ju ett måste! :'3
39 KR! <3


Om jag räknat rätt...
Så kommer detta gå på...
875 kronor... O___<
Okej...
Jag får börja spara..
Och köpa sakerna i omgångar! x'D
Hjälmen är det ju ingen brådska med..
Inte handskarna eller borsten heller...
Och inte schabraket heller... x'D
Inte selen heller...
Men jag köper selen först..
För den behöver jag mest! ^^ <3

Så...
Nu ska jag bara försöka börja käna pengar!
*Pjuuhh*
Hehe! <3


Nu ska jag sova!
Skola imon! |-( *Gääääsp*
Och ev. stallet på eftermiddagen!

Idag blev det inte nåt stall...
Skulle fixa datorn.. eftersom jag har fått hem den nu! :3

PUSS

//Linnea <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar