onsdag 11 augusti 2010

Néas första "hiss/diss" :)

Djur- Djur är underbara, dem finns alltid där för en när man är ledsen, eller om man vill ha någon att krama på, eller prata med! :3
Vänner- Vänner är underbart knäppa varelser, dem är snälla, och försöker alltid hjälpa (oftast iaf), det är underbart med snälla vänner <3
Pet Society- Japp! Spelet på facebook, där man ska ta hand om ett litet djur! Det är ganska beroendeframkallande för vissa! ^^' Hehe! Men visst är det ganska härligt endå! ;) Haha!
Bloggbesökare- Dem som besöker min blogg, vill jag evigt tacka! :) Det är ju ni som gör att jag fortsätter! :D

Flugor- Flugor finns väl enbart för att reta människor & djur? Dom flyger runt en som om man vorde deras ägare elr nåt! :o Eller varför inte en god måltid (enligt dom), eeew! *SCARY*
Kändisbloggare- Dom flesta kändisbloggare är dryga på något sätt, jag ska inte ta ngt exempel, men visst, det finns både snälla och bra bloggare, men de flesta är dryga, tror att dom är ngt, och ja, lite "bitchiga". ^w^
Uggs (stavning)- Jag gillar INTE "uggs", många tycker dom är bekväma, snygga, etcetc., men jag gillar dem inte alls, dem är inte snygga, och oftast händer det, att det ser ut som att man går mkt på insidan av foten för tyget på uggsen viks neråt och utåt!
Dagens mode- Idag är modet tight, slimmat, litet etc. Många med former kan därför inte använda jeansen eller så, UTAN att känna sig obekväma! Jag använder oftast tights, oversizetröja och converse (y' :3 Min smak av kläder det! ;p <3


Så, det var min första "hiss/diss", jag kände att det gick ganska bra! :3
Hehe! :)

Nu ska jag klä på mig ridkläder, sen bär det av till stallet! :'3 <3


PUSS <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar