fredag 27 augusti 2010

Fredagsbloggen!

Nu har jag börjat med en nu grej!
*Trumvirvel* *brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*... FREDAGSBLOGG!
Jag ska försöka blogga varje Fredag, och sammanfatta veckan, eftersom jag inte hinner blogga dem andra vardagarna... :(
Tyvär...
Här kommer loggan:
Så.. jag kommer nu sammanfatta varje fredag vad som hänt! :)
Jag börjar väl nu då!

Jo... I måndags vart jag på upprop på Waldorf, och i tisdags bestämde jag mig för att aldrig med komma tillbaka till B-torp!
Nu går jag på Waldorf, och mår allmänt bra! :)
Alla är jättesnälla, och trevliga! :)
Och i onsdags, var det en vanlig skoldag, på Waldorf! Höh! :)
I torsdags likaså!
Och idag, skoldag, oxå! :)
Men idag hände ngt speciellt!
Eddieklumpen kom hem! :)
Vår älskade lilla travare kom hem igen av olika skäl! Helt fantastiskt! :) Höhö! Jag har saknat honom jättemkt! :) <3
Vår lilla älg! :)
Imon blir det stallet med älskade Eve, o Ellan, och så ska vi hålla i ponnyridningen på ett barnkalas på Nybrovägen i Smedby! :'>
Och sen kommer Bjoerne och rider! xD
Gulligt! *HAHAHAHA* :'3

Puss <3

1 kommentar: