tisdag 3 augusti 2010

Kanothajk! :'3

Tja!
Nu har jag vart på kanothajk med konfan! :D
Jättekul faktiskt! :'D
Men några små missöden var ju att när man åkte i forsarna så fastnade man på stenar var femte sekund,
En av KU:arna blev överkörd på foten, så den svullnade upp och blev lika stor som en halv fotboll typ! O.o
Och i den sista forsen (laxtrappan) fastnade Josse och Alicia, och välte, så Josse höll på att få kanoten över sig, och hon slog typ i hela benen,,, :'<
Men annars var allt okej antar jag! ^^
Varken jag eller Anna W har sovit så bra i natt, jag sov max en timme och hon ca 5 minuter! *s*
Pga av att några var och pratade och sprang fram och tillbaka i salen där alla tjejer sov,,,
Så vid 4/5 i morse gick vi upp för att göra oss i ordning så vi skulle slippa toaköerna senare! x'D -.-'
Så nu när jag kom hem har jag vilat, och jag vilade i 5 timmar! :'3 Wohooo! :D
Jätteskönt att få sova! :3
Vi paddlade i ån vid Ålem! :3
Hehe! :D

Nu ska jag snart iväg till stallet, och jag hoppas att ni har haft det bra! :)
Ni får gärna lägga en KOMMENTAR på något inlägg! :)

Pusse ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar