torsdag 13 augusti 2009

Minigrisar i stallet! x)

Hej allihopa! <3
Uuhm...
Häromdan så hämtade mamma och pappa två små minigrisar som heter Moltas och Klara-bella. ( På bilden: Klara-bella)
I dag å gick jag upp halv åtta för jag skulle följa med mamma till stallet pga att hovslagaren skulle komma vid kl åtta och sko hästar!
Winnie, Sibbe, Esma och Nanna var det som fick nya 'fotar'
Sen så red jag på Winnie. Red 'Gräsvägen'-rundan. Det gick jättebra. Racegalopperade på gräsvägen!<3
Sen så red jag Sibbe i paddocken. Hoppas 90 Cm. Han va så duktig så. Han började iva så fort vi kom upp på 1 M.
Var det nått mer jag skulle säga......
JO!



My lovely lilla (stora) Eddie e tbx för en kort framtid! <3<3>

Men snart ska han tbx till sin nya ägare! :( (K)

ALV Medecineman! <3<3<3>

------------------------



Men jag kommer blogga så fort jag får chansen... :P

Kommer göra det ist för BDB tror jag... hmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar