fredag 14 augusti 2009

22:11

Hej alla små sötingar! <3<3<3

Idag har det vart en sysselsatt dag!
Först gick jag upp... VID HALV ÅTTA!
För jag skulle med mamma ner till stallet för den mobila hästkliniken skulle komma.
Först så vaccinerade dem Esma och Tesslan.
Sedan så kollade dom ULTRALJUD på Winnie! ´<3
Och som sagt!
HON E DRÄKIGT! <3<3<3

Sedan så åkte jag hem... satt en stund vid datan...
Sedan så åkte jag in till stan med Lizzan!<3 Kollade mobil åt henne och åt glass! *mums*

Sedan hem igen... byta om och rida Winnie!
Jag red henne på en av stubbåkrarna... Kunde få henne ställd innåt i galopp!
( För er som inte vet vad det är så är det när hästen springer i en cirkel och har halsen böjd i mot mitten.)
Gick jättebra! <3<3
Sedan åkte jag hem... och nu sitter jag här! <3


Det låter som väldigt lite gjort men det e ganska mkt! ;P

Kyssar så länge!!

// Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar