lördag 23 juli 2011

Mysig kväll på björkenäs :)

Igår hade mamma och pappa bröllopsdag, så Elins assistent Cissi kom till oss vid sju, så åkte mamma o pappa iväg en sväng..
Och vi lagade tacos, och tog med oss det till Björkenäs, och när vi packat upp allt, började det spöregna, så vi fick springa och sätta oss under ett träd! XD Haha! :3
Sen badade vi lite, och jag o Elin fotade lite...
Min kamera e ju sönder igen ._. <3
Objekivet går inte att "snurra" på...
Så har lämnat in den igen <3
Men iaf, här kommer lite bilder :D <3



















XOXO <3

1 kommentar:

  1. Phu.....vilken tur att du inte fick något foto på mig när jag bytte om UTAN handduk..hihi
    Mysig kväll blev det trotts lilla regnskuren. Kul att göra lite "knäppa saker" man inte gör i vanliga fall....Taco i regn på en strand hör inte till mina vanliga sysslor.....fina bilder denna gången oxå..//Cissi

    SvaraRadera