lördag 8 januari 2011

STALLDAG!

Gó'kväll! :)
Nu sitter jag i sängen med datorn i knät...

Idag har inte hänt så mycket...
Vid 9tiden i morse åkte jag o Eve ner till stallet och fodrade.
Sen packade vi mat, mockade, fyllde på vatten, fixade kraftfoder etc. :)
Sen kom Anna, Tommy, Ingemar och Alva, :) Trevligt!! :D
Sen kom Anette, efter det mamma och "sist" pappa o Elin! :)
Har vart lite småfix hela dagen!
Men vid 1tiden kom Cornelia (Eves systerdotter), och red Tesslan! :)
Sen när Nelia åkt hem, hämtade jag o Eve in Sinbad o Winnie och red en runda!
I RIKTIGT TÄT DIMMA!
:o
Men det var jättemysigt! :)
Mycket galopp i snön! <333
Två små energiknippen var det idag! ^^
Sen åkte vi hem, sen vid 8tiden ikv, åkte jag o mamma ner o kvällsfodrade! <3
:)
Och vi insåg med en gång att där det idag hade regnat var nu rena skridskobanan! o.o''
Jaja! ;D
Snart ska man sova, och imon ska jag kanske träffa Mikky, men jag måste plugga period oxå! <3
TAGGA TAGGA för nya terminen som börjar på Måndag! (y' <3

Hoppas ni haft det bra! (Y) <3

PUSS
//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar