torsdag 25 november 2010

... Att

Ofta, inte sällan, utan ofta, tänker och funderar jag på saker...
Vissa jobbigare än andra....
Ofta tänker jag på världen, hur den skulle se ut utan mig..
Jag tror inte det skulle vara någon större förändring, men, en liten, i det samhället jag bor..
Tänk om jag däremot skulle bli den sista människan på jorden...
Ensam, utan vänner, kärlek, djur, eller något sånt...
Framtiden...
Tänk om jag skulle bli en av dem som lever ensam, i en lägenhet, utan folk i närheten...
Eller, tänk om jag skulle bli en kändis...
Ha folk omkring mig dagligen...
Eller, tänk om jag skulle bli sjuk... få cancer eller något liknande...
När jag tänker efter...
Har jag ett ganska bra liv...
Inte ett Svensson-liv, ett bättre...
Med djur, människor och liv runt omkring mig...

Härligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar