onsdag 28 oktober 2009

Chacha! <3 23:07


Hej alla bästa! <3>

Nu är det höstlov och har vart i snart 5 dagar hihi! :$ Glömt blogga! Sry! :*
Aja!
Men i varje fall! (:
Jag har vart med Ellan och Eve! (Dem bästa! <3)
Och det vart väldigt kul! :*:*
Och igår (Tisdag) Var jag på konfan och det var asgrymt!
Vi sjöng och sen kollade på filmmaraton... som höll på till 3 på natten men jag var bara där till 20:00 >< Orkade inte längre! Hade typ asont i huvet! ):
Men det ena filmen vi tittade på hette ' En Amerikansk Varulv I London.' ( An american werewolf in London)
Den var ganska äcklig! +o(
Men idag så har jag vart i stallet och ridit Winnie! <3>
Det gick ganska bra! :P
Men sista 5 minutrarna så hoppade jag ett hinde på 60-70 cm! *PROUD* ( Jag har hoppat 1,10 M på en travare, men det var länge sen! Tvr!
Det gick iaf asbra! (:
Så det blir SkolDM 2011 eftersom Winnie kommer få föl 2010! <3>
VI SKA VINNA! Muahahahah! xD
Men nu har jag beställt färdigt dem sakerna jag ska ha på shock.se (:
Det blir: ett par rosa-och svartrandiga benvärmare, ett par lösögongfransar, en T-shirt och en olivgrön palestinascarf! <3>
Så det har vart ett bra lov än så länge!
Hoppas forsättningen blir bra! x'D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar